Speed week!

Den har veckan gar alldeles for fort, det ar redan onsdag imorgon. Sen jobbar jag bara torsdag och sen bar det ivag till San Diego! Langtar som ett tok. Jag och Ryan kommer dit runt 11 pa morgonen och sen har vi hela eftermiddagen till att ga och strosa omkring sjalva. Jacqui och Rohan kommer inte forrans senare pa eftermiddagen sa vi ska traffas upp och ga ut och ata middag pa kvallen. Vi vet inte riktigt vad vi ska hitta pa i San Diego, ingen som varit dar och har nat bra rekommendationer?!

Jobbarveckan har bara gett mig huvudvark. Ar mycket nya grejjor jag stoter pa och det ar mycket att lara sig. Men men, det ar val bara att bita ihop och ta det som det kommer.

4th of July pa sondag. Ska bli sa skont och fa komma bort fran Milwaukee ett par dagar. Sen far jag nog halla mig hemma ett tag.. har blivit lite val mycket resande pa sista tiden.

Naj nu blir det nog sangen och lite tv-tittande. Har inte sa mycket annat att saga. Inte sa mycket som hander.. bara jobb jobb jobb! Urkbulle vad trakigt.

Just det mitt halsband fran Lia Sophia har kommit, sa jag ska nog fara och hamta det hos Aly antingen imorgon kvall eller torsdag. YES, det ska med till San Diego!

Kram

Kommentarer
Postat av: Miii

kul för er att åka snart! hoppas ni får de riktigt mysigt och trevligt :) massa kramar

2010-06-30 @ 16:55:49
URL: http://miiimary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0