SHOPPING!

Idag efter jobbet, vid 7-tiden, motte jag upp Jess C pa Mayfair... vi hade bestamt oss for att fonster shoppa!!! Fonster shoppingen gick inte sa bra. Jag hittade jattemycket fina klader. Jag kommer inte ihag sist jag var och "shoppade". Ni brudar vet vilken shopping jag menar, det gar att jamforas med Luleshopping.. resultatet ar oftast att man kommer hem med en hel del plastpasar och kassar. Jag har nastan glomt bort hur underbart ROLIGT det ar att shoppa loss.. terapi for sjalen. Jag gick all out. Det var jattemysigt att shoppa med Jess, vi umgas inte sa ofta bara vi tva sa det var riktigt roligt.


Det har ar Jessica!!!!!

Okej, sa jag har ju lovat JAAAAATTELANGE att jag ska lagga ut bilder pa mina nya klader. Jag tvingade Ryan att knappa lite bilder nar jag modellade sa jag hoppas ni blir glada nu!!! Det blir mycket bilder pa mig nu.. haha, men det ar kladerna jag forsoker visa upp!!!! Roligare att se dom pa eller hur!

ENJOY!!!!!



Vaska kopt pa Icing (Mayfair Mall)

Skor kopt pa Bakers (Mayfair Mall)

Samma skor i silver, kopt pa Baker

Jacka fran Wet Seal, top fran Forever 21, Jeans fran Kohls, Skor fran Praag

Brillor & Leggings (Thailand), Top fran Wet Seal, Skor fran Kohls

Topp fran Express

Topp fran Express

Klanning fran Express

Dressed for work (top fran Wetseal och kjol fran Express)

Party outfit

Top fran Wet Seal

Top fran Florida

Top fran Kohls

Okej!!!!!!!!!!!!! Happy?? Jag ar en liten shoppoholic och jag bor i det basta landet dar man kan vara det!!! Ah vilken energi jag fatt nu av shopping!!!! LOVE it!!

Hoppas ni gillar min nya garderob!!! I framtiden onskar jag men garderob som den som Big bygger Carrie i Sex & The City!!!

Puss pa er!

Kommentarer
Postat av: Miii

jaaa vad kul och se bilder gumman :) jättefina kläder!! kul och se vad du har för slags kläder på jobbet också, de var stiligt :) och snygg väska var det!! skor också :) hihi! jaa man blir glad av att shoppa, shoppade ju bara lite när jag var med Akå men ändå, man blir glaaa av de :) jag får bli bättre på lägga upp bilder ja me!! PUSS

2010-06-10 @ 10:37:48
URL: http://miiimary.blogg.se/
Postat av: Mia

Åh va härligt att shoppa loss!! =) Har inte gjort det på jätte jätte länge =(



Havandeskapspenning är när man får sluta jobba 60 dagar innan beräknad födsel och gå hemma med ca 80% av lönen.. typ som att vara sjukskriven fast det heter havandeskapspenning istället.

Jag ska skicka in ett överklagande idag så jag hoppas dom ändrar sig!



Kram

2010-06-10 @ 14:02:12
URL: http://miaindia.blogg.se/
Postat av: tessi

Jag vill oxå shoppa i Usa!!

2010-06-19 @ 15:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0