Onsdag...

fast det kanns som tisdag.. eftersom vi var lediga i mandags. Tycker om nar det vardagen ar lite annorlunda och inte bara mandag, tisdag, onsdag, torsdag, fredag, lordag, sondag och sa borjar det om. Pa lordag ska jag och Ryan pa en aventyrs tavling.. eller vad det nu kallas. Triaton kanske det kallas. 5,6 km hike/run, 12 km cykling och 6,5 km kajak, paddling! Kanner mig inte speciellt laddad, har inte hunnit ova! Men men, det far ga som det gar! Det ska bli kul o gora nat annorlunda med Ryan! Det var hans ide.

Igar kom Deanna over och lamnade av Ziggy. Han ser ut som ett litet lejon. Vi ska eventuellt ha honom i drygt 1 ar, tills Deanna flyttar hemifran igen. Hennes foraldrar tycker inte om husdjus. Elaka foraldrar. Det handlar ju inte om for alltid, bara tills hon flyttar hemifran igen. Vi hade katter, hundar o kaniner hemma hos oss. Sa lange som vi tog hand om djuren sa fick vi nastan ha vad vi ville. Till och med Susi och Franz sa att det var lite hjartlost, dom hade tagit Ziggy om inte vi kunde tagit honom. Sa nu har vi 3 katter.

Just nu haller jag pa att lara mig nya grejjor pa jobbet. En arbetskollega har en operation i mitten pa juni och kommer bli borta i 6 veckor och da ska jag ta over hennes konton. Kanns laskigt men roligt samtidigt! Vi far se hur det kommer ga!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Miii

ja konstigt att dem inte kunde ta hand om katten! men bra att ni kan de :) då får era katter en kompis :) hoppas de går bra med dem alla nu!! Hoppas jobbet går bra också, kul kanske och göra nått nytt på jobbet :) kram gumman!!

2010-06-03 @ 09:41:32
URL: http://miiimary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0