My golden girls!

Idag efter jobbet for jag, Deanna & Lauren till Robin. Vi kopte Mcdonken och satt och myste med Robins baby JJ. Sen blev det glass till efteratt. Var jattemysigt och umgas med brudarna. Efterat kom Lauren & Deanna over och Ryan hade forberett Cosmos at oss och appetizers. Snacka om att jag har VARLDENS basta man! Det blev aven en shot eller tva och en massa surr.

Imorgon kvall ska Deanna folja med mig till the refugee dinner och efter det ska vi fara ner till Tulip och traffa Lauren. Hon jobbar till cirka 11- tiden och efter det blir det tjejsnack och drinkar!!!! Sen pa lordag vill dom att jag ska folja med till Laurens stuga och fara till stranden.. men jag vet inte riktigt. Efter en fartfylld fredag och sen ska jag fara till Aly pa lordag kvall kanske jag star over!

Mycket pa G nu... sa otroligt skont med helg. Den har veckan bara flog forbi!

Life is good!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0