My girls!

Idag har jag ett fullspackad schema...som vanligt!!! Jag sov daligt inatt... somnade vid 10 och vaknade vid 3 av att Ziggy jamade fran gastrummet. Jag hatar katter som jamar! Kunde inte sova sa da gick jag in till Tiki & Ludwigs rum for att stanga in dom sa Ziggy kunde fa komma ut. Gissva vad jag hittade mina rackartygs ungar gora??? Tiki lag under soffan, vilket var lite underligt... snart insag jag varfor. Jag hade tagit fram mat fran frysen  sa det skulle tina till ikvall och Tiki hade lyckats fa med sig en pase med ra kycklingbrost som hon at pa. Aaaaaah mitt blodvarde gick upp sa da stangde jag inte dom utan att ha nagra som helst skuldkanslor.

Jag tog med mig Ziggy till vart rum men han ville inte sova utan bara leka sa da tog Ryan tillbaka honom till sitt rum och sa fortsatte han jama.. jakla katter. Fick en dalig somn inatt. Det kommer naturligtvis bli battre nar vi inte behover ha dom instangda i deras rum. Men i borjan nu nar dom inte kanner varandra sa maste man halla dom ifan varandra sa dom inte dodar varandra.

Nu ar klockan kvart i 9 och vi ska se film.. The Wolfman. Vi borjade se den igar (jattebra film) men somnade vid tv:n sa vi ska se klart den nu innan Ryan aker idag. Han maste fara norrut och jobba imorgon och vill inte kora 5 timmar imorgon bitti sa han tankte fara nu i eftermiddag.

Sa jag maste stada, riktigt stada hela huset och speciellt katternas rum och sen ska jag laga middag. Det blir fondue (rakor, kott, kyckling, friterade sniglar, friterad champinjoner och friterad ost) olika saser, baguett med olivolja och oregano och potatisgratang!!!!! Och sa kommer Lauren, Deanna, Robin & Maria over ikvall pa middag. Ska bli jattemysigt och ha en liten tjejkvall!!!!

Till veckan ar de min sista traningsvecka innan Bonnie gar pa sjukleave i 6-8 veckor. Gaaaah nervos men spannande att fa mer ansvar!!! Det har varit riktigt kul ocksa att lara sig det har "kontot" som jag ska ta over. Alla har ansvar for en specific payor (forsakringsbolag) och jag kommer ha hand om det nast storsta: Medicare. Med nast storsta forsakringsbolaget betyder att det ar det forsakringsbolad som ger oss nast mes inkomst av alla bolag vi arbetar med.. sa det ar viktigt att jag haller mig "on top of things"... nervost! Och sa maste jag prata pa motena nu och sa..

Oooh! 6-8 veckor av stress!

Haha!

Nu ska vi se film! Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0