LYCKLIG!!!

Ar det tillatet att vara sahar lycklig? Hade en jattebra dag... hade en "appointment" idag som gick battre an forvantat. Kanner mig sa himla taggad. Trivs utmarkt pa jobbet, alskar att ha eget ansvar och egna arbetsuppgifter. Kanner mig jatte fokuserad nu nar man vet vad man har att gora och dagarna gar hyperfort.

Alskar min man! Mina bebisar. Sa insag jag idag att jag har varit till Prag, Tyskland, Florida, Thailand och nu San Diego pa ett och samma ar. Skrev till Tessi precis att Ryan blir latt frustrerad nar jag uttrycker att jag ar uttrakad. Jag ar ingen latt cookie att halla uppe tempo med. Jag gillar fart och flakt, vet inte riktigt vart jag far det fran.

Ikvall blir det forhoppningsvis Mushroom Swiss Burgers.. om Ryan nagonsin tankt komma hem. Har ringt han en massa men han verkar vara upptagen pa jobbet. Jag ar sa himla glad att jag jobbar till halv 4 om dagarna, idag kom jag hem vid 3 och ar redan uttrakad. Haha!

Men oj vad jag ar lycklig, jag har verkligen funnit min plats i varlden. Tillsammans med Ryan! Sa om nagon var orolig att jag inte skulle trivas eller saknar Sverige... sa kan ni vara lugna nu. Jag har hittat hem! Fast naturligvis onskar jag ju att manga av mina vanner och familjen kunde varit liiiiite narmare.. er saknar jag varje dag! Men jag ar aven lyckligt lottad att jag har er, sa vi ska inte klaga.

Tycka va ni vill om Michael Jackson, men den har laten ar underbar och man far sig verkligen en tankestallare.



Lets make a better world!!!!

Kommentarer
Postat av: Miii

va bra att du är lycklig gumman! då blir man glad :) jaaa, som jag och Tessi sa i talet till dig på bröllopet att du nu har "hittat hem" och vi är så glada för de :) jo vi kunde ju ha varit närmare varandra men då blir det så himla kul när vi ses istället då vi hälsar på och då ni hälsar på :)

kraaaaaaam!

2010-06-23 @ 09:55:07
URL: http://miiimary.blogg.se/
Postat av: Annika

Inatt drömde jag om dig och Ryan. Jag minns inte vad vi gjorde men vi hade kul i alla fall :-) Kram Annika.

2010-06-23 @ 14:33:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0