Mera mindre bra nyheter......

Har gar da dagarna undan! Igar nar jag kom hem fran jobbet var Ryan redan hemma. Han hade fatt varsta ryggskottet och varit tvungen att fara hem fran jobbet redan vid 12. Han for till doktorn idag och nu far han inte fara pa jobbet forrans tidigast lordag. Stackarn gar omkring som han ar 80 ar med krokig rygg. Och tydligen gor det ont som tusan! Ryan ar annars valdigt bra med smarta, tar aldrig bedovning nar han far till tandlakaren och etc, men tydligen gor det har JATTE ont. Sa da har jag 3 man och 1 kvinna hemma i huset medan jag jobbar om dagarna. Haha, 3 man= Ryan, Ludwig & Ziggy. 1 kvinna= Tiki.

I sondags hade jag en bra start pa dagen. Traffade upp Lauren & Maria och at VARLDENS UNDERBARASTE GUDOMLIGASTE sushi: Eternal Love, Vulcano, Screaming Maki... alldeles underbara. Brukade ata California Rolls forut men det har slar allt med hastlangder. Vanta bara tills ni kommer hit - da ska jag ta er till Ginza! Efter lunchen (som lite val dyr..hehe med forratt, vin, sushi och efterratt) sa drog jag och Lauren till Mayfair for att shoppa lite nodvandigheter! Gick in pa en smyckesaffar och handlade ett par skor. Sen gick vi till affaren bredvid och jag hittade ett par armband jag behovde. I kon nar vi skulle betala sager Lauren: can you pay with your card and I'll give you cash? Sure thing.. tittar i min vaska och min planbok ar BORTA!!!!  OH NO not again! Jakla skit jag har blivit ranad IGEN!!!!!!!!!!!!!  Fattar inte detta.  Skitsur och nu har jag snort bort den dar dumma vaskan dar jag har blivit ranad fran 2 ganger och nu tanker jag aldrig mer kopa en planbok heller!  Jag har fatt min planbok stulen 3 ggr nu pa mindre an ett ar!  Jag vet vad du tanker pappa: du tanker likadant som Ryan: slarvmajja!  Men jag havdar att jag ar ett offer! Utsatt for kriminalt brott!

Det kanns som om jag och Ryan har ratt mycket otur nu sista tiden.. men men, we make it up in LOVE!

PUSS


Kommentarer
Postat av: Miiii

men ååh va surt! men vad har du för väska som dem lätt kan ta ur eller? :/ inge kul för dig! är de massa kort du måste fixa och dona med nu då?! :/ hoppas de ordnar sig snabbt..kramar!

2010-07-28 @ 22:00:45
URL: http://miiimary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0