Marias Birthday!

Igar for vi ut och firade Marias 28-ars dag. Forst for vi till en mexikansk restaurang; La Fuentes och drack Frozen Strawberry Marguaritas och sen for vi till The Safe House. Deanna och Maria visste inte losenordet sa dom fick gora lite roliga grejjor innan dom blev inslappta. Efter det drog vi och shakade loss pa Whiskey Bar. Det blev en riktigt trevlig utekvall.

Ziggy har blivit lite battre efter vi tog honom till veterinaren, men han spyr fortfarande ca 2-3 ganger om dagen och vi ar osakra pa om han ater och dricker. Det ar ganska frustrerande men men vi gor det basta genom att ge all TLC vi kan (Tender Love & Care). Vi forsoker att inte ta honom till veterinaren for rakningen har blivit ganska dyr for Deanna. Men vi har ingen aning om vad det ar for fel pa honom. Veterinaren tror han har nagon slags infektion som hans kropp forsoker kurera sig mot. Sen hjalper det sakert inte att han saknar Deanna och ar i en ny frammande omgivning.

Imorgon ska vi antligen pa var Green Card Intervju. Jag tog ledigt fran jobbet for jag har ingen aning om hur lange intervjuen kommer ta eller hur den kommer att ga till. Efter intervjuen ska Ryan skjutsa mig till Lauren som jobbar pa ett mall downtown sa da ska vi hanga och efter jobbet ska vi kopa sushi och fara hem till mig.

Nasta sondag ar det min jewery party och Ryan ska ivag pa nan fisketur med grabbarna tidigt pa sondag morgon!
Vi ar som vanligt fullbokade hela juli for helgen efter, den 23 juli ska vi pa Laurens photo exhibit pa Tulip och sen har vi en forlovningsfest vi ar bjudna pa dagen efter. Helgen efter det ar det Germanfest.

Sen ar det Augusti!!!!  Crazy month!









Holla!!!!!!!!



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0