Zumba!

Idag for jag och testade pa en Zumba klass pa the Y: Ditch the work-out and join the party! Zumba is a dynamic, danced-based class set to the fusion of Latin and International music featuring aerobic fitness (interval training). You'll move through a combination of fast and slow rhytms to tone and sculpt you body. Easy to follow, repetitive dance steps make this a fun workout and the time will fly.

WOW! Pommes vilket traningspass det blev. Jag trodde det skulle var laid-back sa jag tog inte ens med mig en vattenflaska. 20 minuter in i det hela trodde jag jag skulle dacka.. inte en sekund stod man stilla! Himla roligt var det i alla fall!

Nu har jag och Ryan paborjat var tavlingsvecka- vinsten denna vecka ar: Ryans choice for dinner (one time use) eller om jag vinner sa ska Ryan ta hand om katternas bajslada hela veckan! WIHI! Jag hade glomt bort hur roligt det har spelet var och hur motiverad man blir, for man vill ju inte forlora och riskera att masta gora nagot at den andra personen!

Nu ska vi ivag pa en massa arenden. Ska bli mysigt och spendera hela dagen tillsammans!

Kram pa er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0