SKARPNING!

Mitt nyarslofte (samma som varje ar hehe) att ga ner i vikt. Nagonting hande efter brollopet och det har gatt spikrakt uppat. Jag funderar pa om det har att gora med mig nya jobb. Pa Boulder Junction satt jag inte ner en sekund och sprang mellan varje bord och nu pa mitt nya jobb sitter jag pa andan 8 timmar i strack varje dag och forr i tiden kom jag hem och gick ut och gick en timme varje dag och nu gor jag ZERO NOLL INTE ETT SKVATT nar jag kommer hem. Oftast ar jag helt slut i kroppen och vill bara ata middag och krypa ner i soffan. Vilken soffpotatis jag har blivit.

Men nu ar det minsann skarpning, jag har ca 3,5 manad pa mig att ga ner mellan 5-10 kg. Gaaaaaaaaah! Och Ryan mycket mer an sa! Hur ska nu detta ga?!

Idag for jag i alla fall och handlade ett par traningsbrallor och sen sa fort jag kryat pa mig ska jag borja ga 2 dagar i veckan pa gymmet.. ska bli skont och fa gora lite styrka! Ar ju ganska perfekt, slutar jobba halv 5 och kan vara pa gymmet vid 5. Tranar till 6 och sen far hem efter det. Och mina matvanor maste jag andra, ater vanligtvis inte forrans vid 1-2 tiden som tidigast och sen ater jag anda tills det blir sangen. Maste forsoka ata sa fort jag stigit upp och sen sluta ata vid 7.

Hur ska detta nu ga...

Annars sa har jag nastan lyckats ta dod pa min sma kattungar.

4 ganger... jag kanske berattar nasta gang hur dom nastan dog!


Kommentarer
Postat av: Miii

jaaa så känner jag med, nyårslöftet mitt är att skärpa mig med träningen och faktiskt träna!! för jag måste ta tag i det nu och igår peppade jag upp mig för att fara idag, så om en timme ska jag till gymmet och träna! får se hur de går :) men när man väl är där så brukar det ju gå bra :)det gäller bara att ta sig dit.. och vi har riktigt kallt ute idag, typ 28 minus... ´tur att vi har garage för bilen :) men hallå... vad händer med katterna? berätta!! pöss.

2010-01-05 @ 09:21:24
URL: http://miiimary.blogg.se/
Postat av: Tessi

stackars kissarna!! men de är väl klart de är dej jag menar! Och dessutom så åker ju pernilla idag så henne tänkte jag hinna möta upp i NY i maj när hon har pluggat klart. Men allt är himla ovisst för johan har ett nytt jobb nu å vi vet inte riktigt hur det kommer att se ut i fortsättningen men förhoppningsvis så kan jag lägga undan några tusen i månaden. kanske inte hinner till maj men nån gång i år=)

2010-01-05 @ 12:02:44
URL: http://tjassie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0