Ont i Magen!

AAAAOCH! Idag vaknade jag med vark i magen. Det tycker vi inte om. Typiskt. Far ta nan varktablett eller nat. Steg upp nar Ryan for ivag till jobbet vid 7. Forhoppningsvis jobbar han inte langre an till 12, men vanligtvis brukar det sluta med 3 eller 4. Idag har jag ingen Lauren att underhalla mig med. Men jag maste komma igang med hennes scrapbook idag anda sa hon ar inte valkommen. Haha!

Ikvall ska jag, Ryan, Susi och Franz kanske ut och ata. Jag hoppas det for det ska bli rikigt mysigt! Olive Garden.. mmmmmmm god pasta! Dar far man unlimited med sallad och brod! Jag alskar att ga ut och ata middag bara oss 4, det ar sa kul och bara surra och inte behova anstranga sig sa mycket att vara social. Man bara ar.

Igar kom Ryan inte hem forrans vid 8 och da hade han stannat till vid Schwaben sa han var lagomt glad i hatten. Orkade inte hanga me honom sa jag tittade pa lite filmer. Sag Hannah Montana och halva Greta. Mysigt o se tjejflicks ibland, sant gar inte hem hos Ryan inte.

Igar pa jobbet var det meningen att vi skulle ha krismote med agarna men det blev aldrig av. Sa det blir val nasta vecka gissar jag.

Om en timme ska jag pa gymmet och testa Body Attack/Body Step. Imorgon ar det Zumba :)

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0