God Morgon!

Ja energin haller i sig denna morgon ocksa sa jag kande for att blogga innan jobbet! Mina kara vanner Miii & Tessi ar sa himla duktiga pa att blogga sa jag tankte halla upp i deras goda tempo. Det ar faktiskt himla kul nar man loggar in pa era bloggar och sa har ni redan hunnit uppdatera!!! Det gor mitt liv glad! Haha!!!

Inatt har det tydligen snoat en massa, dom varnar for snostorm idag! 2 dagar kvar innan helgen! Harligt. Pa lordag ska jag som sagt ha tjejkvall har med Robin, Maria, Deanna, Lauren, Tammy & Carly och byta julklappar och spela spel. Det ska bli himla mysigt, har inte sett dom pa en manad tror jag! Behovligt tror jag minsann!

Naj nu blir det jobbet. Ha en bra dag i kylan! Brrrrr

Kommentarer
Postat av: Miiii

härligt gumman :) javisst, visst är det kul när man uppdaterar ganska ofta! alltid nått nytt o läsa :) bra att du me ska försöka de, men jag tycker du e ganska bra på uppdatera ändå så! :) PUSS

2010-01-07 @ 18:27:04
URL: http://miiimary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0