AVATAR!

I sondags for jag och Ryan ANTLIGEN och sag Avatar. Den var valdigt bra! Vi sag den i 3D vilket var jatteroligt... has aldrig sett en film i 3d forut! Det var vart varenda sekund. Och sa blev det naturligtvis god mat ocksa; breaded mushrooms, pizza och sa ett glas vin blev det.

Pa mandag kvall for jag, Lauren, Maria och Jess C och salsade. Susi blev jatteoverraskad nar vi dok upp. Det var riktigt roligt att salsa igen. Efter drygt en timme dock satte vi oss ner vid ett barbord och drack marguaritas och at appetizers. Skit mysigt o bara surra.

Igar firade jag och Ryan 3 ar som gifta. Vi lagade god middag, drack vin och myste.

Imorgon kommer Lauren over. Vi ska pyssla med baby showern, dricka vin och surra. Hmmmm valdans va manga dagar i raken jag har druckit vin nu... men jag har hort att ett glas rod vin om dagen ar bra for kroppen! Jag haller pa den teorin.

Denna vecka gar jobbet bra och jag trivs igen. Hehe. Det ar val som allt annat, man blir less ibland.

Jag langtar till Thailand som TUSAN. Vi ska boka nu i helgen.. vi kikade pa lite grejjer vi vill gora och det kommer definitivt bli snorkling, dykning, rida pa elefanter och hyra moppe och kora runt... och det ska blir sa roligt och traffa pappa och Rose. Har ju inte sett dom pa over 10 manader.

Traningen gar bra.. tranar nastan varje dag.. 45 minuter at gangen. Forra veckan vann jag ju sa nu maste Ryan ta hand om kattladan hela veckan. Haha!

Det ska bli spannande och se vilket resultat det blir infor Thailand resan... och jag hoppas verkligen Ryan far se resultat... han jobbar sa hart min babe. 6 dagar i veckan... och chefen blir arg nar han inte jobbar sondagar.. men skit pa honom!

KRAM

Kommentarer
Postat av: Miii

förstår att du längtar till utlandet, skulle ja med göra :) vill ha sommar NU! men det är ju ett tag kvar.. Kul att Avatar var bra, och spännande att se den med 3D, hade ja också velat. Och duktig du är som håller i träningen, skit bra juh gumman :) KRAM på diiiig.

2010-01-28 @ 18:52:31
URL: http://miiimary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0