MY NEW LIFE!

Nu har jag hallit igang med tranandet i over en manad!  Nu har jag varsta rutinen ocksa:

Mandag: Fab Abs och Body Vive
Tisdag: styrke med fit linx 
Onsdag: Body Attack (tessi.. vad var det du o jag brukade ga pa pa step in.. var det body combat?! eller body attack????)
Torsdag: Springbandet hemma
Fredag: Body Pump
Lordag: Promenad med Ryan eller springbandet i en timme
Sondag: Zumba

OCH................jag har inte atit en BIG MAC sedan helgen innan jul.  PROPS to me!! Det ar starkt ska jag minsann saga for jag brukade ata pa Mcdonken typ en gang i veckan.. mmmm dom har dom basta friesen... guldiga och krispiga! MMMMMMMMMMMMM!

Vi har varsta lyxet pa vart gym ockas... vi har 'valet parking' vilket innebar att man kor fram sin bil till ingangen och sa hoppar man ut och sa parkerar dom bilen at en. Sen nar man kommer tillbaka sa hamtar dom bilen at en och man brummar ivag. Och gratis ar det!

Pa torsdag ska jag traffa Lauren och vi ska ga pa bio och se Dear John. Pa lordag drar familjen Klagamann ivag pa brollop i Madison. Det blir jag, Ryan, Susi, Franz, grandma Marge & John, Jamison och Collin moter oss i Madison och sen en massa andra slaktingar. Det ska bli jattekul!

Helgen efter det ar det Baby shower och sen ar det Mars minsann! Och da ar det bara 1,5 manad till underbara Thailand.

Jag och Ryan har antligen fatt handerna ur ***** och tagit itu med mitt Green Card som ar typ 2 ar forsenat. Vi fick hem papper till Boden som sa att dom inte har hort av oss pa 1 ar och undrade om vi fortfarande ar intresserade... och det ar vi ju, speciellt nu nar mitt visum gar ut om 5 manader. Vi har pratat om att vi kanske maste gifta oss igen.. infor domstol sa vi far ett akta brollopsbevis, tydligen far man inte det nar man gifter sig i kyrkan. Haha vart 3:e brollop!

See ya later!

Kommentarer
Postat av: Tessi

det var body combat=) och shit vilken träningsvecka, ser himla bra ut. Varierat och roligt! Det bästa man kan göra!=) hinner inte läsa resten av inlägget nu men jag återkommer! POK! tack förresten!

2010-02-17 @ 10:31:50
URL: http://tjassie.blogg.se/
Postat av: Miii

va, vad sjukt att de inte gäller när ni gifter er i kyrkan! hel mysko :P haha! 3e bröllop ja de kanske e ett måste hihi :) Gud vad kul att du kommit in i rutiner med träningen! toppenbra :) och det är ju superduktigt av dig att inte ha ätit nå donken alls eheh :) så känner jag om festande.. jag har inte festat nått sen nyår! så skönt, jag e inte ens sugen,bläää.. :) kram!

2010-02-17 @ 11:31:10
URL: http://miiimary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0