Jo det ar ju sant.. men anda!

Marie: jo jag vet precis vad du menar... for sjalvklart forstar jag ju ocksa dom till en viss del.. dom kommer ju kopa en gava och ge till Robin........ men det gor ju jag och Lauren ocksa utover allt annat vi gor infor denna shower.  Borjar bli lagomt less pa att vi ALLTID ska vara hos mig nar det ar fest eller annat. Vi hade Halloweenfesten har och Secret Santa, och ett dussintals andra tjej fester hemma hos mig eftersom INGEN annan nagonsin erbjuder sig att vara hemma hos sig. Jag bjuder alltid pa mat och alkohol till dom och nu nar jag for forsta gangen nagonsin ber om lite hjalp sa far man skit for det. Fran borjan var det ju meningen att vi fran Boulder ville anordna en Babyshower at Robin. Som Lauren sa: it's weird. Nobody else offers to throw Robin shower and now cause we're good friends and offered.. we're stuck with all the bills and pissed of people. 

Kanns bara sa trottsamt att man aldrig blir bjuden pa nat tillbaka.. du/ni vet ju hur det funkar.. nu galler det ju forstas detta inte alla mina vanner.. men nagra som jag ar less pa och som sakert inte i slutandan jag litar pa anda. Men en grej ar sakert i alla fall, det har ar SISTA gangen jag har fest hemma hos mig... i framtiden blir det bara med dom vanner jag litar pa... och som uppskattar och erbjder sin hjalp!

Hursomhelst, nu slapper jag detta och gar vidare. Varan babyshower kommer vara sa grymt bra!

Haha!


Kommentarer
Postat av: Miii

jag förstår precis hur du menar gumman, jag menade inte att klaga på er alls! :) Men jag förstår dig om du tänker på sånt också, att alla gånger du ställt upp och ordnat saker, samt att ni alltid har fester hos er som du får fixa! det förstår jag om du känner allt sånt också, självklart! med den bakgrunden så förstår jag dig precis, det är ju jättedumt att ingen annan kunde erbjuda sig att ha nånting för henne utan att ni var tvugna ta tag i det OCKSÅ! hoppas ni får nått bidrag iaf och att det blir superkul iaf på hennes shower! :) Robin lär ju vara glad iaf, och tacksam!! annars är det ju nå fel.. Men förstår dig till framtiden att du inte orkar annordna allting, stå på dig gumman! i am with you :) PUSS. älskar dig.

2010-02-08 @ 14:29:32
URL: http://miiimary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0