Stress vecka!

Jag "klagar" ju alltid pa att det ar sa mycket som hander varje vecka har pa andra sidan jorden. Men denna vecka tror jag nog jag slagit rekord med aktivteter. I mandags sa at vi middag med Jamison & Jessica. Dom har flyttat fran Alaska och ska nu bosatta sig i New Mexico. Vi at middag vid kvart i 6-tiden. Kvar over 6 sa drog jag ivag pa mote i Racine. Det tar cirka 45 minuter att kora dit sa det blev en riktigt kort middag. Igar umgicks vi lite med Susi och Franz och sen myste jag med Ryan. Ikvall ska jag traffa brudarna; Robin, Deanna & Lauren och ga ut och kaka pa Olive Garden. Imorgon ska jag ivag pa en grej efter jobbet. Pa fredag blir det att ta det lugnt och pa lordag ska jag fara till Green Bay och traffa Becka, Melissa & Michelle. Pa sondag ar det Beckas bridal shower sa jag sover over i Green Bay och pa mandag ska jag traffa Maria. Och sa ar det ju forstass jobb daremellan varenda dag!


Har precis kommit hem fran en mysig middag med brudarna. Super behovligt. Alltid lika skont och fa prata av sig, fast det kanns som om jag pratar mest av alla. Haha jag bara babblar pa. Och god mat, gott vin och god efterratt var det.

Nu ska jag och mysa med min man!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Miiii

ja men det är ju kul att ha saker o göra :) skönt o prata av sig också! :) massa kramar gumman!

2010-08-19 @ 12:40:27
URL: http://miiimary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0