Spontan utekvall!

Igar slutade med en spontan utekvall. Ryan kom hem tidigt, hans rygg ar fortfarande inte helt bra. Jag lagade palt och sen tittade vi pa 24. Det var meningen att vi skulle ha marathon kvall men efter 1,5 avnitt sa hade Ryan dackat. Han var dodstrott. Sa vid halv 9 pa kvallen satt jag och rullade fingrarna. Deanna hade tidigare fragat om jag ville folja med ut och traffa Lauren pa hennes jobb for en drink men jag hade snallt tackat nej och sagt att jag behovde ha en "Ryan helg". Det hela slutade med att Maria kom och plockade upp mig efter hon jobbat fardigt pa Boulder Junction och sen for vi bada ner till Tulip och overraskade Lauren och Deanna!  Jag och Deanna drack gratis hela kvallen, vi hamnade pa en bar downtown och fick gratis drinkar fran nagra "Marine boys". Hade riktigt roligt!

Snart ska Ryan ivag pa ett mote med Franz. De ska traffas och fixa med deras foretag Venture II.  Jag ska traffa Lauren, Deanna & Maria vid 12 och ga och shoppa pa Kohls. Sen blir det sushi lunch pa Ginza!!!!! Och sen blir det myskvall med Ryan!

Skont med en lugn helg! 

Puss!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0