Slutkord!

Jag kanner mig helt dod! 40 timmars jobbvecka antligen over. Hatar att borja jobba 7 pa morgonen. Men jag alskat att vara fardigjobbad halv 4 pa dagarna. Men det ar pest och pina att stiga upp pa morgonen. Jag sover till halv 7 och sa kommer jag alltid in lite sent. Haha. Ryan tycker jag ar en riktig haxa pa morgonen, prata inte med mig for da blir det bara morr till svar. Ikvall ska jag bara ta det lugnt. Imorgon ska jag kora till Green Bay och ga ut och ata med tjejerna och sen sondag Bridal Shower. Huvva vad jobbigt. Trott, trott trott. Och sen mandag jobb igen. Urkbulle. Men bara 2 jobbveckor till sen har jag ledigt i 5 dagar. 5 dagar i himmelriket!!!

YES! Haha, annars gar det mycket bra. Jag smider planer infor framtiden. Haha.
Later som det ska aska ikvall. Vantar pa att Ryan ska komma hem, den stackaren har jobbat sen 4 imorse och nu ar klockan snart 5.  12 timmar +. Han kommer sakert vara helt dod han ocksa. Som tur ar far han vila upp sig i helgen medans jag ar borta.

Igar korde jag ut till Cedarburg pa kvallen och nar jag skulle hem igen sa hamnade jag alldeles vilse. Super laskigt. Jag ringde Ryan och han och Franz drog fram kartan och fick guida mig hem. Haha.. tog mig drygt 1 timmar att komma hem, istallet for 40 minuter.

Ska kopa en ny telefon ocksa. Maste vanta pa att Ryan ska fixa rabatt genom hans jobb men den har telefonen ska jag kopa:


Nice!!!  Med Internet och massa apps!  Apps ar tydligen super inne har i USA. Ringtoner och grejjer... och det passar ju ganska lagom nu infor mina framtida planer.  Maste bli lite mer organiserad och sa!

Nu blir det sangen och tv:n!

Ha en bra helg allihopa!


Kommentarer
Postat av: Miiii

kul att allt går bra gumman! :) frän telefon! ja den kan du behöva till allting sen :) hoppas du har en riktigt mysig och trevlig helg! saknar dig!! pussokram

2010-08-21 @ 19:33:54
URL: http://miiimary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0