Redan torsdag????!

Hej mina vanner!
Tydligen sa ar det redan torsdag... vart tog veckan vagen?  Imorgon ar det fredag och sen ar det HELG igen! Sa skont den har helgen - har inte nagra planer alls. I mandags kom Maria over och vi planerade hennes Lia Sophia Party - som kommer bli mitt forsta party.  Jag fick aven mitt Lia Sophia Starter Kit i mandags med 20 nya smycken!  Jattefina ar dom! I tisdags myste jag med Ryan - vi har borjat pa 24 sasong 5. GRYMMES!

Igar kom Lauren & Deanna over och jag lagade gooo middag bestaende av flaskfile med philadelphia ost inlindad i bacon, hasselbackspotatis och beasas. Det blev aven lite vin och shots. Idag nar jag kom hem fran jobbet sa hade min nya mobil kommit! Imorgon kommer Oma over pa middag, sa da ska jag laga lax med mina goda sas.

Nasta vecka ar det September och jag jobbar bara man-torsdag. Ar ledig fredag,lor,son,man och tisdag! Ska bli sjukt skont. Vi ska fara upp till Winneconne och sa blir fiske och aka bat och ata god mat. Langtar som ett tok. Alskar Winneconne.  Veckan efter det far Susi & Franz till Tyskland sa da blir dom borta i 6 veckor. Har planerat ett Lia Sophia Party 16:e Oktober.. funderade pa om jag kanske skulle ha det hemma hos Susi & Franz eftersom dom inte ar hemma!  Vi far se!

Nu ska jag krypa ner och ta en tupplur - och leka med min nya telefon! 
Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0