Ryans Birthday!

Igar jobbade jag fran 7 till halv 4. Sen for jag hem och stadade. Sen lagade vi middag och Susi och Franz kom over pa middag. Vi hade lagat bruschettas, blomkals-mos, sparris, och kyckling rullar med spenat och philadelphia ost. Till effteratt hade jag gjort en tarta. Ryan fick en solstol, harddisk pa 1 TB, 20 dollar pa Pick N Save, en slips och vin provning for 2 i Milwaukee. Det blev en jattemysig fodelsedag. Susi och Franz hade tillochmed "klatt" upp sig.......!!!

 
Dom hittade en massa roliga klader hemma och tyckte att det var lite festligt att kla ut sig!




Kommer ni ihag redbullen som jag glomde under vagnen pa Pick N Save. Har ar presentkortet som jag fick och ett passande kort dessutom som jag hade slagit in i en present!

Jaaa idag regnar det ute. Ryan och Franz har dragit ivag for att fixa upp nat staket till deras fastigheter (VentureII). Dom tar tydligen ner dom pa vintern och nu ska dom upp igen for sommaren. Sa jag ar helt sjalv. Tankte ata frukost och se The Blind Side... det blir nog mest en mysa i soffan dag.. ar sa trott efter min forsta vecka med nya arbetstider och dessutom ska vi till kyrkan imorgon klockan 6 for att ga pa paskmassa. Sa det blir en lugn dag minsann. Jobbar bara 2,5 vecka och sen bar det av till Thailand!

Har ar lite shopping som jag gjort:







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0