Regniga onsdag!

Idag regnar det som sjutton och da bestamde jag mig for att vara lat. Sa jag for inte till gymmet utan tankte ha en mysfilm kvall med god mat och popcorn. Ryan fick ju en popcornmaskin i julklapp som han alskar. Har en riktigt bra vecka denna vecka sa jag ar lite orolig att nasta vecka kommer bli en jobbig vecka, oftast har jag bra veckor och daliga veckor om vartannat.. konstigt. Haha!

Robins kille, Mikey som jag aven jobbade med pa Boulder Junction har fixat upp mig och Ryan med en super sweet deal. For $200 dollar sa kanner han en kille som kan fixa oss 200 spel pa vart Nintendo Wii, det ar en slags harddisk som han laddar ner spelen pa. Sa $1 dollar per spel, det ar ju typ bara 7-8 kr for varje spel.. grymt! Det ar typ spel som Scene it, Terminator, Spiderman, singstar, dance dance revolution, deal or no deal, mario bros, Fitness Wii, Yoga,.. ja ni kan ju forsoka komma pa 200 spel! Sa himla sweet... forhoppningsvis far vi tillbaka det pa fredag och Susi och Franz ar borta hela helgen sa det lar ju bli jag och Ryan och Wii!!!

Min fodelsedag.. jag ar ju kand for att planera "ahead of time". No surprise there inte.. sa jag har bestamt mig for att anda fira min fodelsedag.  Ar ju sa mysigt att traffa upp alla kompisarna och bara vara social! Det kommer mest troligt bli att ga ut och ata pa Tulip, dar Lauren jobbar. Det ar en turkisk restaurang och efter det... det vette sjutton.. Blir att dra ihop ett gang :) Ska bli roligt.. forst hade jag tankt vara har men da blir det sa jaklans dyrt.. med alkohol och mat.. naj jag vill ut och unna mig pa min fodelsedag :) och bli uppvaktad som den primadonna jag ar :P

Jag vet, det ar over en manad till min fodelsedag men Thailand ar om 2 veckor och efter det sa ar det bara 22 dagar kvar!

Fick hora pa jobbet att det var nagon som var emot att jag ska ta ut 2 veckor.. for jag har ju inte tjanat ihop all min tid an. Whatever, tur att min boss ar bast, Tammy.. hon bara ryckte pa axlarna och sa: whatever!

WHATEVER!   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0