Foster foraldrar!

Jag och Ryan ska bli fosterforaldrar! Haha!

Det hela borjade med att Deanna fick sparken fran Boulder Junction (egentligen borjade langt innan dess men min historia borjar har).  Hon och Kyle bestamde sig, for nagra mander sen, att de inte har rad att bo kvar i lagenheten dom har nu, sa dom kommer flytta hem till sina foraldrar igen och spara ihop lite pengar. Borja om nytt och frasch helt enkelt. Deanna har 2 katter; Snoppy och Ziggy.  Hon fragade sin mamma om hon kunde fa ta hem Ziggy for Ziggy ar hennes lilla baby. Hennes mamma svarade ja och allt var frid och frojd.. i 2 hela dagar. Da.... jag kan forsta om manniskan har allergi, men katthar pa sina mobler?! Det kan ju vara for att jag kommer fran en familj dar vi hade 6 hundar, en katt och 4 kaniner sammanlagt under mina barndomsar. Men ett husdjur ar ju ens familj ocksa.. eller? Kanske bara jag som fatt det om bakfoten. Forstar bara inte hur ens egen mamma kan neka sin dotter sitt husdjur!

Kvallen nar jag for och traffade Robin sa berattade Deanna detta for mig och fragade om jag och Ryan kan tanka oss ta in Ziggy tills hon har flyttat hemifran igen. Jag svarae nej direkt, vi har ju redan 2 katter.. ryan skulle bli tokig tankte jag. Nagra dagar senare nar jag berattade detta for Ryan sa han: I'm not sure how our cats would react to a strange cat in the house... eeeeh VA? Inget nej... horde jag fel?!

Det helade slutade med att vi ska testa och se hur det gar. Sjalvklart vill vi ju inte se Deanna forlora hennes alskade katt. Forhoppningsvis kanske hennes mamma andrar sig ocksa. Jag pratade aven med Susi och aven hon blev jattearg... hon menade hur kan man be sin egen dotter gora sig av med en familjemedlem pa grund av katt har?!  Hon sa att om inte vi kunnat ta Ziggy sa hade hon och Franz tagit Ziggy, utan allra minsta tvekan.  Dom har sa gott hjarta... jag sa till henne att jag tycker dom ar amazing!

Sa i mitten pa maj sa ska vi ta in en tredje liten kisse katt.. da har vi en svart, en gra och en beige katt!
Haha!

Ikvall kommer Mikey forbi med vart Nintendo Wii... jaaaa 200 spel! Vi kommer vara fastklistrade hela natten och hela helgen vid tv:n.  Hade en riktigt bra dag idag pa jobbet.. jag kom 7 pa morgonen och jag, Katie och Tammy stod och surrade i 1,5 timme om ingenting! Haha! LATA!

Ha en super helg! Nu ska jag ut och ga i solen..  CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0