Att fara eller icke fara...

det ar fragan!

Vart plan gar av stapeln pa torsdag. Vi har fortfarande inte bestamt oss for om vi ska fara eller inte.  Ryan har den skeptiska, han tycker det ar for manga tecken pa att vi inte ska fara. Och vi bada tva ar valdigt ledsna over att inte fa traffa pappa och Rose. Nagot vi har sett fram emot i flera manader. Forstar att det maste vara tungt for dom nu.

Sa vi har inte tankt ta nagot beslut forrans imorgon tydligen! Ryan horde pa nyheterna att askan fran Island kan sprida sig till Korea dar vi kommer mellanlanda. Han ar radd att vi kanske blir fast i Thailand och inte kommer kunna ta oss tillbaka! Vilket forstas vore skit, for mitt visum gar ut om 1,5 manad!

Men Susi och jag ringde amerikanska myndigheten och fragade om det fanns nagon chans att jag inte skulle fa komma tillbaka i landet och dom sa nej!

Men sjalvklart blir jag livradd att nagot hemskt kommer handa eftersom alla dessa "tecken" signs, och jag som tror pa odet och sant.. vad tror ni???!

Det kanske finns en mening till att denna vulkan fick utbrott just nu?! Kanske Gud talar till oss och forsoker varna oss?! Eller ar det bara spokerier i hjarnan, men jag skulle garna vilja testa teorin och se.. kommer jag inte hem levandes sa vet ni ju vad som hande!!!

Da far Ryan sista ordet: I told you so!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0