The Secret

Sociala livet: Igar kvall kom Lauren, Carly, Robin, Maria och Tammi over pa varan Bookclub. Vi valde Marias bok The Secret! Jag hade gjort forratt och vi drack vin och sen kom Ryan hem vid 8 och gjorde oss Cosmos! Det var jattemysigt, vi satt och surrade om Boulder och bara myste! Nasta gang vi ska traffas blir nar jag kommer tillbaka fran Tyskland och da ska vi vara hos Maria! I tisdags for vi till Mad Dogs for och gratta Trisha och Tammi. Det blev en lugn kvall men vi kom inte hem forrans efter 11.

Jobbfronten: Jag har snart avslutat min andra veckan och det gar verkligen upp och ner. Endel dagar kanns det riktigt svart och andra ar inte lika svara. Men svart ar det. Men jag trivs jattebra med gruppen och det ar himla mycket att gora, det ar ju inte direkt sa att man ar uttrakad. Idag klockade jag ut mig halv 5 men stannade anda kvar till 5 for jag hade sa mycket att gora! Det ar kul att ha ett jobb som man aldrig blir sa uttrakad med! Nya saker hela tiden!!!

Familjelivet: Har kommit lite i skymyndan, Ryan jobbar 7-7 varje dag och jag jobbar ju for fullt nu. Men jag ar karare an nagonsin eftersom jag har massor tid att sakna Ryan.. haha! Allt ar verkligen underbart! Imorgon far vi till Winneconne tillsammans med Susi och Franz. Det ska bli himla harligt och fa komma bort nagra dagar! Vi kommer tillbaka pa mandag. Sen ar det bara 2,5 veckor kvar till vi far till Tyskland!!!! Wiiii!!! Tiden gar alldeles for fort nu!! Huvva, vet inte hur jag ska klara av att vara ifran jobbet pa 2 veckor.. kommer glomma bort allt!

Det har varit en massa himla fodelsedagar och fodelsedagar som kommer. Gustav och AK fyllde 26 i slutet pa Augusti. Har forsokt fa tag i AK men utan sucess. Daniel fyller ar imorgon och Peter den 7:e. Sa jag far inte glomma bort och gratta dom!

Life is good!

PS: Jag kan inte se om jag fatt nya kommentarer etc. Det blir error pa forsta sidan nar jag loggar in pa min blogg-ar det samma sak for er nar ni loggar in pa er blogg? Eller har Tessi stallt till besvar?! LOL 

Kommentarer
Postat av: Tessi

men dom har ju ändrat nånting nu...på min blogg är de iaf så att när jag har klickat in på min sida så visas bara det senaste inlägget och om nån hare skrivit nånting...annars är det tomt

2009-09-04 @ 08:07:29
URL: http://tjassie.blogg.se/
Postat av: Miiii

Kul och höra lite hur det går för dig :) jo det blir sådär för mig också, sida blir som vit utan några inlägg eller kommentarer, vet inte heller vad som hänt :/ men klickar man på kommentarer så kan de komma upp där nått nytt..helt mysko! så de är nog inte tessies fel :) Hoppas ni får en mysig helg nu med Suzi och Franz. :) puss

2009-09-04 @ 10:07:24
URL: http://miiimary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0