My Playlist

Nya latarna som foljer med mig pa resan i min walkman:

I gotta feeling - B.E.P
Down - Lil Wayne
Party in the USA - Miley Cyrus
Don't leave me alone - Pink
Allt the above - Maino
Fallin for you - Colbie Caillat
You belong with me - Taylor Swift
Knock you down - Keri Hilson feat Kanye West
Make her say - Kanye West


PARTY IN PRAGUE! HERE WE COME!!!

Vi haller pa att packa det sista och jag forbereder resan val med Macdonken middag igarkvall och Macdonken frukost imorse! Ryan jobbade anda till klockan 9 igar kvall vilket blev ganska sent men jag hann med att stada hela huset och packa min vaska sa nu har jag en massa overflod av tid medan Ryan springer omkring som en yr hona och packar, pratar med jobbet, tvattar och tar hand om alla viktigt forberedelser. Ryan pratade med Franz tidigare och han sa att det var stralande sol och varmt i Tyskland. Shorts och linne vader. Harligt!

Bon Voyage! BYE BYE USA!


Kommentarer
Postat av: Annika

Trevlig resa! Har sagt det förut-Prag är underbart! Snygg bloggdesign! Kram Annika.

2009-09-24 @ 20:42:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0