Multitasking

Just nu hanger jag i koket och lagar mat, surfar pa internet, laser en bok och forsoker halla mig ifran att inte ata upp all mat innan den ar fardig. Lagar min goda kyckling med ris och sas -- min specialite for er som kanner mig! Det var lange sedan. Har pa sista tiden gjort en liten tvist da jag kryddar riset med curry samt honsbuljong for lite extra smak pa riset och sen stekta champinjoner iblandat med riset. Mums fillibabba! Och min goooda goda sas.. svart och dyrt bara att hitta Creme Fraiche i det har landet. 2 sma containrar kostasr 70 kr har. HUVVA!

Har precis borjat lasa Twiligt, jag har ju sett filmen men jag har hort att bockerna ska vara gudomligt bra och jag har bara last nagra sidor och ar helt beroende. Grymt sjukt bra bok! Kommer lasa allihopa.. verkligen lattlasta och min typ av bok och berattandes.

Ikvall har vi bjudit hem Jamison pa middag och sa ska vi titta pa nan ny vampyrie serie som han rekommenderade. Langtar till imorgon efter jobbet, da ska vi grilla och cilla... himla tufft faktiskt och jobba 40timmars vecka.. det ar jag inte van med. Och den har veckan har jag faktiskt bara jobbat 32... woooooaw!

Igar kom Maria over och vi scrappade. Jattemysigt, gillar verkligen henne. Lattsam och jattegullig. Jag forsoker fa henne ett jobb pa mitt jobb! Vore jatteroligt om hon borjade jobba med mig!

Nej nu ska jag nog aterga till mitt matlagande och till min gudomligt braiga bok.

Raknar ner dagarna till Tyskland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0