Jobbigast att stiga upp!

Det jobbigaste med det har jobbet ar att stiga upp klockan 7! Jag ar ju van att stiga upp mellan 9-10. MEN! Jag alskar att komma hem vid 5 och vara jatte pigg, sen ga och lagga mig sig med Ryan vid 9 och faktiskt somna som ett stock. Nar jag val tar mig ur sangen ar jag pigg!!! Jo jag vet att det tar tid med jobbet... det ar bara det att jag alltid vill vara bra och forsta med en gang. Har svart med talamodet.. och sen varje gang jag fragar nat kanner jag mig som ett pucko som inte fattar nat!!! Men ofta vet dom sjalva inte vad som hant sa jag fragar oftast bara nar det ar nat knasigt som hant!!!

Nu blir det duschen, sen jobbet och sen Mad Dogs ikvall!

Forsta September idag! Wiii- 23 dagar till Prag! 3 dagar till Winneconne!

Idag ar det Business Professinal Dress Code pa jobbet sa vi MASTE kla oss jatteproffestionellt!

Ha en bra dag, saknar er!

Kommentarer
Postat av: Miiii

det är ju bra att få rutin på tider och sånt i och med att du jobbar 7-16. så kan ni ju lägga er samtidigt också :) e ju bra!! KRAM, saknar dig med.

2009-09-01 @ 17:32:40
URL: http://miiimary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0