HELG!!!

Gu sa skont med helg! Hade faktiskt en riktigt bra jobbvecka om jag summerar ihop det. Trivs bra och jag har mycket och gora och har aldrig en lugn sekund. Skont och kanna att 8 timmar bara flyger forbi. Haha, inte en vanlig kansla direkt.. i alla fall inte nar man jobbade pa Boulder. Imorgon ska Ryan och jag pa picknicken som Fi-Med anordnat. Ska bli himla trevligt... sen pa sondag blir det begravning. Trakigt.

Ryan lyckades faktiskt komma hem strax efter 5 idag, harlig overraskning. Vi gick pa en liten promenad, for vadret har ar alldeles sjukt harlig... runt 20-25 grader fortfarande! Vi har fortfarande shorts och linne pa oss!!!! Brukar halla i sig till i borjan pa oktober!

Nu ska jag ga och spela Nintendo Wiiii!

Hoppas alla mina sotnosar far en underbar helg!

Dagens thought: For cirka 2 ar och 8 manader sedan valde jag, med smatt kalla fotter, att gifta mig med min stora karlek. Jag satt och funderade over det pa jobbet idag och kom fram till, med ett brett leende pa lapparna, att det var den basta dagen och det basta beslutet jag nagonsin gjort! Att vara gift ar helt underbart! Att vara gift med Ryan ar sa sjukt sannlost magiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0