TV-serier jag rekommenderar!

Ghost Whisperer ***** 5/5
Handlar om Melinda Gordon (min absoluta favvo-serie). Denna serie behover man ha en lite oppensinnad tanke (open mind) for att se. Den handlar om Melinda och hennes make Jim. Dom ar det ideala perfekta mysiga paret och Melinda ager sin egen second hand butik och Jim jobbar som ambulansforare. De skulle ha varit ett helt vanligt normal par... men Melinda har en speciell gava som hon haft sedan hon var liten. Hon kan namligen se spoken. Serien handlar om hur hon forsoker hjalpa olika spoken att "cross over" till ljuset. Man far folja med hennes vardag i hur hon hanterar sin gava med sin man och sina vanner. Att rekommendera ar dock att se serien fran borjan.

Melrose Place **** 4/5
Helt besatt i denna uppdaterade version! Frack, harliga karaktarer och spannande! Och snygga pojkar! Det gillar vi. Ryan borjade spela in vad jag da trodde var 90201 (i USA sager dom inte Beverly Hills utan 90201) och jag var sa glad att han lyckats hitta pilot avsnittet och spela in serien fran borjan men sen nar jag borjar titta narmare inser jag att det inte alls ar Bevvan utan Melrose Place. Men det gor inget, for det har ar faktiskt mycket battre! Me like!

Medium **** 4/5
Den har serien ar jag ocksa tok-kar i. Handlar om Allison Dubois och hennes man Joe Dubois och deras tre barn Ariel, Bridget och April. Allison jobbar for "the district atterney" och har en sarskild gava. Hon ar ett som ni misstanker av titeln ett medium. Man far folja hennes jobbvardag och hur hon hanterar sin gava tillsammans med sin familj och sina barn som aven dom verkat arva sin moders talang.

Heroes
*** 3/5
Heroes var en av mina favorit serier nar den startade. Men den ar nu inne pa sin fjarde sasong (eller kanske femte) och den har tappat lite av den spannande gnista jag gillade i borjan. Men man vill fortfarande folja med for att se vad som hander. Handlar om ett antal olika manniskor med olika gavor; en kan hela sig sjalv, en kan flyga etc.

Vad ar era favorit-serier?



Kommentarer
Postat av: Miii

åh, ja vill se ghost wisperer från början, måste kolla om ja hittar de nånstans :) PÖSS

2009-10-13 @ 15:26:02
URL: http://miiimary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0