Matvrak!

Fy vilka daliga matvanor jag har nu! Jobbet ar sa fullspeedad att jag oftast inte brukar ata frukost forrans mellan 11-2.  Och ibland sa ater jag bara nagra tuggor for jag ar ju inte speciellt hungrig nar jag bara sitter ner vid min dator. Men sen nar jag kommer hem da ar jag minsann hungrigare an en varg sa da blir det godis och allt annat gott som jag kan hitta. Fy fy fy!

Det hjalper ju inte heller att Ryan inte kommer hem forrans efter 7 sa da har jag 2 timmar att sitta hemma framfor datorn och ha langtrakigt och da ar det gott med lite smaskens!

Det ar sa synd att vi inte kan fira Halloween ihop, jag vet att ni skulle ha haft jatteroligt pa min halloween fest. Det ar ju som synd att man inte bara kunde hoppa in i en tidsmaskin och sa var ni har 5 minuter senare. Och jag saknar er allihopa!

Pa torsdag ska jag ska bjuda pa laxmiddag, det ska bli sa mysigt med lite tjejsurr.. har inte umgatts med bara Lauren och D pa valdigt lange och jag vet att det ar en hel del saker att prata ut om!

Veckorna gar sa himla fort och for att inte tala om dagarna... helt crazy! Men jag trivs utomordentligt bra pa jobbet och det blir en massa flams! haha! Men jag har verkligen hamnat pa en bra arbetsplats.. pa torsdag har vi nagot som kallas for HRA... dom hyr in nagra som ska komma och ta blodprover pa oss och analysera varan halsa! Helt gratis och dom bjuder pa frukost eftersom vi maste fasta pa formiddan innan dom tar blodprov. Efter torsdag sa har dom sen en "Nurse Nancy" som kommer in en gang i manaden som man far ga till och konsultera om man har nagra halsoproblem eller annat!

Om en manad ar det Thanksgiving sa da har vi ledigt :) Jippi.. jag har raknat ut att med alla amerikanska hogtider sa far jag en extra vecka ledigt pa aret.. inte nu for att jag ska skryta som bara far 13 dagar semester haha.. men det ar inte illa for ett amerikanskt jobb och bara har jobbat dar i 2 manader!

Later alligator

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0