HJALP!

Jag behover hjalp med Ryans julklapp! Tack vare Marie (puss pa nosen sotis) sa har jag kommit pa den perfekta julklappen och den ar gratis. En fotobok. Jag funderade lange pa vilket tema jag skulle gora, antingen en bok med bara bilder fran brollopet eller en bok med bilder fran alla vara 7 ar. Tillslut tyckte jag att bilder fran alla vara 7 ar skulle bli en battre present.

Min tanke ar att gora en saga/berattelse av fotboken. Om en flicka som blir foralskad i en kille och sen slutar det lyckligt med brollop naturligtvis! Sa jag ska verkligen forsoka fa in bilder fran hela vart forhallande - au pair aret etc etc.

Men jag behover en bra titel pa min fotobok!
Och jag behover hjalp.

Och jag tankte be alla er lasare om hjalp -- visst ar det bra ibland att Ryan inte kan svenska/

Jag behover atminstone EN -- garna fler forslag pa en titel pa denna fotobok!
Sa alla som laser det har inlagget MASTE BIDRA MED ETT FORSLAG! Flera forslag uppskattas!

Tack tack sa mycket pa forhand! Jag vet att jag inte kommer bli besviken! HEHE!

Kram


Kommentarer
Postat av: Miii

oj vad bra att jag gav dig den idén till Ryan i julklapp :) perfekt! hmmm, titel... ojojo.. den måste ja fundera på, Våran resa genom livet, Våran saga, Vårat liv tillsammans.... näe usch ja vet inte :) hehe de var svårt.. PÖSS SÖTIS

2009-10-18 @ 12:35:33
URL: http://miiimary.blogg.se/
Postat av: ica-johanna

Kul att höra att du har det bra "over there"! =) så mitt förslag blir typ "our life, so far"? för man var väl tvungen lämna ett förslag om vart in o läst..? =)

Hoppas det löser sig!



kramar

2009-10-19 @ 22:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0