HALLOWEEN!

Wiiii!

Jag budade precis pa Ebay och vann! Det har ar vad jag ska vara pa Halloween:


Hihi och det blir skitlackert med min nya stovlar fran Prague. Hmm jag ska lagga ut dom snart pa bloggen! Har bara inte idas ta itu med att ta foto pa dom an!

WIIIIIIIIIIIIIIIIII! Den kostade bara 140 kr inkl frakt! FY VA BRA MED E-BAY!



Typiskt. Nu i efterhand sag jag att jag rakat buda pa en M och det gar ju inte an. Sa jag kopte en till i S och far forsoka salja min M. Nan som vet hur man saljer saker pa E-bay eller tradera eller liknande. Ar det svart? Ar det vart det?

Sen hittade vi den har till Ryan som vi kopte ocksa.





Kommentarer
Postat av: Miii

det där blir ju perfekt :) snyggt och skönt att du hittade till ett bra pris!! pöss

2009-10-16 @ 13:22:08
URL: http://miiimary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0