En vecka!

Det kanns som det har hant SA mycket sen vi kom hem fran Tyskland. Helt galet!! Jag vet inte riktigt vart jag ska borja nagonstans. Jag och Ryan (mest jag) haller pa och forbereder Halloween party om 2 veckor. Det ar SA SJUKT roligt har i USA med Halloween for alla gar verkligen in i det helhjartat 100 procent. En av mina goda vanner Carly ska vara Roger Rabbit Jessica:



Haha superfrant. Deanna och Kyle ska vara vampyrer. Maria ska vara en slags Moulan Rouge tjej. Jag och Ryan har dock inte listat ut vad vi ska vara annu. Funderade kanske pa att vara skunkar i ar! Den ar ju ganska sot den kostymen. Men jag vet inte. Kul ska det bli i alla fall. Jag har bjudit en massa manniskor sa jag hoppas det blir manga som kommer. Vi tankte ha bonfire hos Franz och Susi och gora bal och popcornfingrar. Jag far visa bilder senare nar jag borjar pyssla med det! Maste gora en pumpkin ocksa... kanske gor en nasta vecka nar Ryan aker till Kanada. Lauren kommer mest troligt komma och bo hos mig nar han aker bort i 5 dagar. Tycker inte om att vara ensam hemma, speciellt inte nu nar det ar sa morkt om kvallarna.

Jobbet gar jattebra-- det ar nog det mest utmanade jobb jag nagonsin haft. Mina sma hjarnceller far riktigt arbeta nar jag ar pa jobbet. Den har veckan har jag lart mig supermycket nytt. Tammy har borjat lara mig att ringa till fosakringbsolag och jag anvander telefonen en massa. Det ar svart men roligt att verkligen fa tanka pa jobbet. Jag fragade en tjej Amy hur lange hon jobbat pa Fi-Med och hon sa drygt ett ar. Oj sa jag, hon verkar vara jatteduktigt och kunna mycket. Men sa sa hon: fast jag har jobbat i den har branschen i 10 ar. Det tar ungefar 1 ar att verkligen forsta vad man gor om man aldrig gjort det forut. Ja, det kan jag halla med om!

Igar kvall for jag pa "Book club" till Maria. Hennes kille Hugo hade gjort massor med forratter och vi drack vin och White Russians. Det var jag, Carly, Deanna, Lauren, Maria och Robin. Vi har verkligen blivit supertajta genom den har bok klubben. Aven om vi alla gillade varandra forut sa har var bok klubb blivit en slags "terapisession". Vi kan prata om allt och ingenting, no judgments fran nagon och igar blev det valdigt kanslosamt. 3 av mina kompisar gar just nu igenom svara forhallanden. Sa det blev en massa tarar och kramar igar. Jag hoppas verkligen dom tar sig ur sina svara forhallanden/kampar igenom nar det ar tufft. Men oj va kul jag hade. Oj vilken bra ide den har bokklubben ar. Och vi traffas en gang i manaden och bara surrar och myser. Super super bra ide!

What else? Na det kanske inte var mer an sa. Men det kanns som det har hant super mycket. Haha!

Happy ar jag i alla fall!

Puss pa nosen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0