ARETS JULKLAPP!!!

Jag har inte haft en blekaste aning om vad jag ska ge Ryan i julklapp i ar. Sa rakade jag snubbla in pa min goda van Maries blogg och fick helt plotsligt varldens basta ide. En fotobok! Helt perfekt skulle det vara om jag vann det och kunde ge det till Ryan i fodelsedagspresent. Nu ar det ju sa att Fujis sista anmalningsdag ar Oktober 15 2009. Men eftersom jag ar i USA och det fortfarande ar den 15 Oktober har -- fast i Sverige ar det den 16 Oktober runt 24:10 pa morgonen) sa tankte jag att jag fortfarande kanske har en chans! Kan inte tanka mig en battre eller coolare present till Ryan till julklapp. Det svara nar man varit tillsammans i 7 ar ar att man "run out of things" att ge varandra. Sa nu nar jag rakade fa syn pa denna julklapp sa skulle jag valdigt garna vilja ha den!  

I normala fall kan man ga in pa Fujis hemsida:
www.fujidirekt.se och da kostar fotoboken 344:-. Jaja, hursomheslt det var ju vart att ge det en chans!

JO du behöver endast skriva 100 ord på din blogg om detta erbjudande så har du chansen! Gå in ni också, erbjudandet gäller endast till 15 oktober, så skynda er!
Foton är ju bland det roligaste som finns, det är en väldigt stor hobby för mig så jag hoppas verkligen ni också vill ta vara på era kort och sätta dem i en fin fotobok :)

http://www.fujidirekt.se/blogga/

Ha det bra alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0