Update!

Nu har det varit lite daligt uppdaterande har kanner jag. Men det har inte hant sa mycket. Jag och Ryan for ut pa krogen i lordags. Lange sen jag festade sadar galet. Men kul var det. Jag och Maria for till Jess C fodelsedag pa en bar med karaoke och Ryan for ut och traffade nagra arbetskollegor. Sen mottes vi upp senare under kvallen. Jag tankte att jag skulle lagga ut lite bilder men nu nar jag tittade igenom min kamera sa upptackte jag att det ar bara en massa fylle bilder! Dessa tva ar bra exempel pa hur fylla vi tydligen blev (tack och lov tog vi taxin ut)




Ja sa kan det ga ibland!

Idag ar det sista jobbdagen och sen ar jag ledig 4 dagar i raken :) Jippi!!! Maste stada mitt hus! Imorgon ar det Thanksgiving och pa dagen kommer Maria over och da ska vi scrapbooka. Pa kvallen blir det middag med Susi och Franz. Pa fredag kvall kommer Rachl, Brian och eventuellet Kari och Dave over pa en liten spelkvall. Pa lordag fyller Carly ar och da ska jag ut pa middag och sa blir det ga ut och dansa. Sondag har jag planerat att gora absolut INGENTING! Mysa med mina katter och bara njuta av att vara ledig!!!!!

Har blivit helt fralst i So you think you can dance och det har ar mitt ABSOLUTA favorit par: Jakob och Aisleigh.


Kommentarer
Postat av: Miiii

roligt med bilder gumman :) söta ni är hehe... och vad grymma dem var på dansa och bra låt också!! nice.

2009-11-25 @ 20:24:18
URL: http://miiimary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0