Mexican Food!

Har precis kommit hem fran jobbet, matat kissekatterna. Stadat lite i koket. Ska snart hoppa in i duschen. Ikvall ska jag, Jess C, Maria, Deanna & Robin (kanske aven Joe och Trisha) traffas downtown och kaka mexikansk mat och dricka marguaritas! YUM! Ska bli jattetrevligt.

Idag hade jag en mycket battre dag pa jobbet, min hjarna hade tydligen sugit at sig all information och fatt vila lite under natten sa jag fick mera gjort idag. En dag kvar till helg! Jippi!!!

Marie: joo jag har borjat med julklappar redan. Haha, fick varsta deja vu kanslan nar du skrev det. Det slog mig helt plotsligt att jag alltid borjar med mina julklappar typ 1 manad innan julen!!! Jag och Ryan ar nastan fardiga med alla vara julklappar. hahahah!!!

I helgen har vi inte planerat nat sarskilt. Ryan maste sakert jobba och jag maste stada innan dom kommer och kollar pa katterna pa sondag. Mitt hus ar ett bombnedslag! Men det ar alltid bra att fa besok for da MASTE jag stada! What else.. na det ar nog inte mycket mera som hant.

Kanns som mitt liv just nu ser ut sahar: jobb, katter, ata, tv, sova, jobb, katter, ata, tv, sova...... langtar som innibomben till julen. Alskar julen, sa himla mysigt! Eftersom julafton ar torsdag har sa ar jag ledig fredag, ska bli grymt skont med en langhelg. Men jag maste jobba julafton, hoppas agarna ar generosa och later oss ga tidigt :) Har hort att vi far betalt for hela dagen aven om dom later oss ga runt 12 :) Skulle inte vara helt fel att komma hem tidigare an 5. Speciellt nar Mr K ar ledig!

Snart ar det thanksgiving ocksa. Da ar vi lediga!

See ya!


Kommentarer
Postat av: Miii

jo men de är ju bra och börja i tid, de är det :) mmm, förstår att det blir samma rutiner genom att du har sånt jobb :) skönt att ni får lång helg kring jul, perfekt!! jag ska jobba lite vid jul också, det är ju bra, några dagar här och var :) pussokram gumman, hoppas du får en mysig helg.

2009-11-13 @ 13:26:44
URL: http://miiimary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0