Fortsattning....

2 kissekatter blev 4. Haha! Nar jag var pa jobbet for Susi och Franz tillbaka till Boulder Junction for att forsoka hitta dom andra tva kattungarna. Sa nar jag kommer hem sa har dom lyckats fanga in resten av syskonen. Men det ar hemskt for dom ar sa himla radda... och bara fraser at en hela tiden. Nu har dom fatt mitt rum som deras tillhall. Sa dom springer runt fritt men mest gommer dom sig under soffan. Men jag lyckades atminstone fanga fast en at gangen och ta ut dom till vardagsrummet och kela med dom i ca 10 minuter. Det enda som hjalper ar att umgas mycket med dom och aven om dom fraser at en sa maste man verkligen anstranga sig for att ha dom nara. Den sista vildkatten ar mest radd och fraser at en. Dom tva forsta jag hade igar ar dom katterna som aven om dom ar smaradda later mig stryka dom nar dom ligger ner pa golvet. Dom andra tva fraser mest. Men men, med tid och nar dom blir mer vana vid vart dom ar tror jag nog det kommer bli bra. Det ar 3 svarta och en gra. Vi kommer nog mest av allt behalla den gra och en forsta svarta.

Det ska bli kul att se nar Ryan kommer hem vad han tycker. Jag ar mest imponerad over hur enkla dom ar att fa rumsrena... dom ar bara 6 veckor och vet precis hur man gor. Mycket enklare an en hund!

Haha! Imorgon ska jag forsoka ta lite bilder :)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0