SKINNY JEANS!

Haha, igar for jag till Mayfair ( MAN I LOVE THIS COUNRY) och kikade in pa nagra affarer. Jag fyndade 2 par jeans, ett par morka och ett par ljusa for 25 dollar! 200 spann! FY FAN! Check them out.







Helloooo 10 dollar. Fatta typ 80 spann for dessa harliga fina byxor!

Jag ska lagga in dom andra nar jag kommer hem fran min shoppingrunda#2 / brollopsarende springandes. Jag tog ju ledigt i formiddag sa jag steg upp 7 nar Ryan for till jobbet och har organiserat och pysslat med brollopet. Kanns himla bra och fatt allting organiserat... jobbigt nar man inte vet vart saker och ting haller hus!

Hittade lite bilder fran i helgen!!


Lien och jag (Ryans kusin)


Ryan och Delana (Ryans kusin)


Far & Son, Tom & Dino: mina chefer


Sabrina & Sue: Bartenderna


Aaaah mina sota vanner pa Boudler! Love them!!!!

Nu ar jag off!!!!!

Kommentarer
Postat av: Miiii

va kul med bilder :) jättesnygga jeans gumman!! vilken snygging du e :) hihi.. längtar tills vi kommer!! vill också shoppa BILLIGT! :) PÖSS

2009-05-21 @ 18:40:42
URL: http://miiimary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0