LEDIG!

Igar tog jag ledigt fran jobbet. Lauren ville jobba extra och jag kande att jag behovde fokusera pa brollopet sa det passade helt utmarkt. Jag fick en massa gjort fast det inte kanns som det. Bordsplacerings numrerna gjorde jag fardigt och pysslade pa Kyrkprogrammet!  Igar var det dessutom en regning och askig dag sa energimassigt var jag ganska lag. Idag skiner solen och det ska tydligen vara uppat 20 grader!!!!!!! Harligt! Och sa ar det sjalvklart Chicken Enchilada Soup pa jobbet! Kan inte bli battre!

Just nu ar det verkligen CRUNCH TIME! Varje vecka som vi har ar vardefull. For nar en vecka passerat innebar det att det ar en vecka mindre till brollopet och en vecka mindre att forbereda och just nu behover vi all tid i varlden kanns det som. Mina veckor ar fullspackade kanns det som!

NEDRAKNING

3 VECKOR KVAR:
Torsdag:
Jobba-Klippa haret hos Aspen
Fredag: Frukost med Deanna & Lauren, min andra prov"fitting" for mina klanningar, jobba, aterbesok BlueMound Garden med Susi och Lauren
Lordag: Vara bestallda och dyyyra persienner installeras, hjalpa till pa Family Fest i var kyrka fran 3 pm - 8 pm
Sondag: Traffa Organisten Jay klockan 1 pm.

2 VECKOR KVAR
Mandag: Jobba, tyska
Tisdag: Jobba, traffa Tracy och Carter 5:15 pm
Onsdag: Jobba
Torsdag: Jobba split 11-2/4
Fredag: Jobba
Lordag: Jobba
Sondag: LEDIG
Mandag: Memorial Day: LEDIG

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHH!!!!
Sen ar det bara 1 vecka kvar!

Onsdag 27 Maj: Jag fyller 26!!!!!!





Kommentarer
Postat av: Miiii

Förstår att du har fullt upp :) känns som jag också har fullt upp nu, har skrivit min fixar lista nu och får väl stryka därifrån så småningom! men de drar ihop sig foooort... o snart e vi däääär :)

2009-05-14 @ 15:38:03
URL: http://miiimary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0