iiiiiiiihhhhhhhhhhhhh

Danny Gokey is in the top 3!  Det innebar att den har veckan far alla 3 finalisterna fran American Idol aka hem till sina respektive hem och Gokey kommer ju fran Milwaukee sa da kommer det bli ett himla stahej har i stan!!! Wiii, jag holl tummarna for att han skulle klara sig! Jatteroligt!!!!



Lite besviken for jag tyckte att Kris kunde ha akt ut och Allison gatt vidare men jag ar anda jatteglad over de 3 finalisterna!!! Hejja!!!


Nu ar det bara 5 veckor kvar till brollopet och 4 veckor tills mina kompisar kommer! Det ar helt galet vad fort tiden gar och hur kort tid det ar kvar till brollopet. Jag langtar som ett tok, men samtidigt ar jag radd att det ska ga alldeles for fort och nar jag tittar tillbaka sa ar det bara en mustig dimma. Vill njuta av varenda sekund av dom veckorna runt brollopet.

Igar sag jag och Ryan en bra film: Forgetting Sarah Marshall!! Jattesot och rolig film! Sen sov jag som en stock imorse och markte knappt att Ryan for till jobbet. Idag ar det Chicken Enchilada Soup pa jobbet! Mums! Och jag ar riktigt riktigt lat, har inte tranat pa en manad tror jag! Men det ar ju sa mycket anant som jag maste pyssla med... nu are tillbaka till soffan och brollopspysslet!

See ya!

Kommentarer
Postat av: Miiii

ja, jag vill också att du ska hinna njuta av brölloppet så det inte går alltför fort :) men våran vecka kommer nog gå grymt fort hos dig.. aaaah!!

2009-05-07 @ 18:49:28
URL: http://miiimary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0