Idag ar jag ledig

Kanns om jag ar lediga mest hela tiden! MOHAHAHA! Imorse for jag pa en manikyr och pedikyr! Skont och fa skamma bort sig lite. Vet inte vad det kostar dar hemma men har kostar det 35 for bada tillsammans. Inte speciellt farligt. Men jag gjorde fransk manikyr sa da blev det 40 dollar.  Sen har jag pysslat lite med brollopsgrejor; haller pa och organisera och packa ihop allt infor brollopet sa jag vet vart allt haller hus. Just nu har vi gjort biljardbordet till dess hem. 17 dagar kvar nu!  Borja kannas i nerverna!

Imorgon fyller jag ar -stora flicka 26 ar! Tankte att jag skulle baka lite senare ikvall och ta med mig till jobbet imorgon! Sen tankte jag och Ryan ga ut och ata middag. Mysigt!

Blev en massa surrandes i telefon idag ocksa. Pratade med pappa, Susi, Marie och Jeremy fran Tyskland! Nu ska jag val forsoka hitta pa nat annat vettigt, kanske kolla posten! :)

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Mia

Tack gumman =) Det går säkert bra! KRAM

2009-05-27 @ 17:02:59
URL: http://miaindia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0