Hej och ha vad tiden gar!

Lordag idag! Igar hade vi en lang dag. Ryan var ledigt fran jobbet och aven om vi fick mycket gjort sa fick vi inte nog gjort. Men han har i alla fall tagit tag i kaklet som ska laggas i hallen innan alla svenskarna kommer. Vi ringde till en granne som jobbar med sant och han ska komma och hjalpa oss lagga det sa nu for han och Ryan till Menards for att inhandla allt som behovs och sen ska det laggas senast nast helg. Det ar sa mycket att gora! Vi hann aven till Best Buy (5 minuter innan dom stangde-jag korde som en galning for att hinna dit innan stangning) och kopte Nintendo Wii. Det var min fodelsedagspresent! Av Ryan fick jag aven Singstar, Playtstation 2, ett sangspel till PS2, nackmasserare. Av Deanna fick jag ett halsband och orhangen.  Marie skickade ett paket med posten ocksa och av henne fick jag orhangen, halsband och en jattefin fotlank. Av Susi och Franz fick jag pengar och ett gift certificate till Forever 21-kladesaffar. Sen fick jag
ocksa 2 stora blombuketter fran Colleen och Michael pa jobbet. Sen vantar det ett paket fran pappa och Rose o Viktor ocksa.

Idag blir det ocksa en lang dag-forsoka gora fardigt brollopsgrejor och imorgon ska Ryan pa Tuxfitting, lite sent, men battre sen an aldrig.

Nu ska jag i alla fall hoppa i duschen och sen ut i koket och stada!

Mindre an 2 veckor nu till brollopet.



Haha jag skrev ju aldrig vad vi gjorde pa min fodelsedag. Ryan tog mig till Eddie Martinis, en super super fin och first class restaurang. Vi at jattegott och sen efter det overraskade Ryan mig med att beratta att han tagit ledigt torsdag och fredag fran jobbet. Pa vagen hem fran restaurangen stannade vi till pa jobbet for en drink- en drink blev dock 3 shotar och 2 drinkar senare eftersom alla ville bjuda mig pa drinkar. Sa det slutade med en valdigt billig kvall och sen for vi forbi donken pa vagen hem! En valdigt rolig fodelsedag blev det tillslut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0