FREAKING OUT!

Jag har 3 HELA veckor kvar att forbereda brollopet. Sen kommer alla svenskar over!!!!!!!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!! Arligt talat drunknar jag just nu i  brollopsgrejjer. Och sjalvklart far jag ju skylla mig sjalv eftersom jag gor allt for hand, men i slutet pa dagen skulle jag inte vara nojd med nagonting annat. Jag tycker det ar sa himla speciellt och dessutom personligt nar man gor saker sjalv. Det blir himla tjusigt, ar supernojd aven om det ar mycket jobb. Igar for jag, Susi och Lauren till Bluemound Gardens for att kolla lokalen och dubbelkolla lite grejer. Det coola var att dom hade dukat upp for ett brollop som skulle vara idag sa da fick man en kansla av hur det kommer se ut. Himla tufft, och helt plotsligt blev allt saaaa verkligt! Det var som att hora en sang ni vet, som ar sa himla bra att man far gashud! Jag ryser, det ar verkligen en himla speciell dag! Den dagen jag dromt om sen jag var... kanske 4. Mitt drombrollop!

Let see... what else? Vi fick ett mail av en granne haromdan som har en son som gar filmskola just nu. Hon undrade om vi mojligen kunde lata honom filma under vart brollop, eftersom han behover erfarenhet. Hmm, vad svarar man pa det? JA?! Vi hade namligen inte tankt ha nan som filmade eftersom det skulle bli for dyrt, vi valde att bara ha en fotograf, men det har blir ju helt perfekt. Han ar tydligen valdigt duktig pa att "edit" sa nu far vi en brollopsvideo ocksa! YEAH!

Efter mycket funderade och mycket hjarta, sa har jag (tillsammans med Ryan) valt att utoka vart brollopsparty med 2 personer. Imorgon ska jag fraga om Lauren vill vara min brudtarna och Ryan kommer fraga en av hans vanner. Lauren har varit en helt fantastisk hjalp och funnits dar nar jag behovt henne. Jag vet arligt talat inte vad jag skulle ha gjort utan henne. Hon fortjanar helt enkelt att sta dar med oss. Jag tanker ofta pa er i Sverige, att jag onskar ni kunde varit har ocksa och hjalpt till, for jag vet att ni sa garna vill och jag saknar er! Dessutom sa hade det varit helt underbart att ha er under hela brollopsprocessen... men under omstandigheterna sa gar det ju tyvarr inte! Jag ar bara sa glad att ni finns och att ni kommer kunna vara med mig under min dag. For utan er sa hade det inte blivit mitt drombrollop! Det har betyder att vi nu kommer ha 6 brudtarnor och 6 groomsmen. 14 personer i brudparty. WOW! Tur att vi ryms 18 personer i limon! HAHAHA!

En sista: Marie, Tessi och AK: Jag glomde bort att skriva i ert schema... eller egentligen visste jag inte om det men det ar en sak till efter forsta dansen for brudparet (eller kanske fore). Hela brudpartyt gor en s.k "wedding march" vilket innebar att alla vi kommer in pa dansgolvet och vi blir introducerade av bandet och sen ska vi dansa forsta dansen tillsammans med den person ni gar in och ut i kyrkan med! KUL VA! Det har ar valdigt traditionellt och gors pa varje brollop! Lite for att alla ska veta vem ni ar och fa showa lite!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0