Feels like Saturday!

Idag ar det sondag men det kanns som lordag! Konstigt, men det beror sakert pa att vi ar lediga imorgon, mandag, Memorial Day! Ska bli hur skont som helst! Dessutom har jag bytt pass med en tjej pa jobbet sa hon jobbar at mig pa tisdag sa jag behover inte vara tillbaka pa jobbet forrans onsdag! Nice! Igar spenderade jag och Ryan dagen till att springa arenden! (run errands?!) och vi fick HUUUR mycket som helst gjort! Ar supernojd med allt vi adstadkom.

Nar vi malade om i koket sa borjade vi tycka att skapsluckorna var sa himla fula och gammelmodiga (men vi har inte rad med att byta ut dom eller mala dom, framforallt om vi har tankt att renovera om senare) sa da kom vi pa en tillfallig losning genom att byta handtagen pa luckorna och oj vilken skillnad det blev! Men nu nar vi bytt handtagen sa vill vi aven byta... dom dar grejjerna som oppnar och stanger koksluckorna, (pa sidorna) for att annars ser det lite konstigt ut! Sa nu haller vi pa och storstadar i koket, vi byter handtag och jag stadar och putsar! Hehe! Blir himla fint! Men mycket jobb for vi raknade att vi hade ungefar runt 30 skapsluckor i koket!!!!

Imorgon ska jag och Aspen forsoka fixa lite med brollopsgrejor! Tisdag har jag inte riktigt planerat in an men brollop blir det sakert, eftersom Ryan maste tillbaka till jobbet. Vi ska aven forsoka fixa iordning gastrummet idag och fa upp gardinstanger och annat smatt och gott!

Good times, good times!

19 dagar kvar till BROLLOP!

Oooooh jaaaa: Ryan ringde till Gustav igar och fragade honom om han ville bli den 6:e "groomsmen" som star upp i vart brollop!  Iiiiih va roligt!!!! Gustav ar ju som en bror till mig!

Kommentarer
Postat av: Miiii

hehe vad svarade Gustav då? :) han skulle va den 6e? hihi roligt med så många! kommer bli fint :) ja slår en pling nån dag, på tisdag kanske,pöss!

2009-05-24 @ 20:11:06
URL: http://miiimary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0