Exakt 3 veckor kvar!

Exakt 3 veckor tills de forsta sverige gasterna kommer!!!! Iiiiih!

Jag funderar pa om det ar pre-summer nu? Det ska vara 20 grader hela veckan och sol och det kanns verkligen som sommar. Det ar lite kyliga vindar fortfarande men blommorna blommar och traden knoppar for fullt! Harligt ar det! Maj ska tydligen vara en manad da det regnar mycket sa jag hoppas att Juni ar en manad med sol, sol, sol! Men jackan har forsvunnit for lange sedan!

Klockan ar runt 7 och jag bestamde mig for att kliva upp. Vi haller pa med brollopsforberedelser for FULLT! Just nu ar vi hos Ryans foraldrar och fixar och trixar... mycket mycket jobb men jag tycker definitivt det kommer bli vart det i slutandan. Maste ta MYCKET kort!!!! Har nog aldrig forberett ett storre even forut! Och jag alskar evet- eventplanning skulle helt klart vara min grej! Eller kanske en BanquettManager eller nat liknande!

Det ar Memorial Day pa mandag sa da ar vi lediga, bade fran jobb och tyskan. Skont men en veckas paus fran tyskan, sa da hinner jag fokusera pa brollopet. Sista tiden ar det mycket brollop i mitt huvud, mer an normalt faktiskt. Igar pa jobbet gick jag in i koket och sa: Can I please have a napkin... sen tittade jag ner i min hand och upptacker att jag redan haller i en servett... tva minuter senare kommer jag pa vad jag faktiskt behovde fran koket: oh.. can I please have a tomato! Haha, inte riktigt samma sak! Kanner mig helt snurrig nu men OOOOOOOOOJ vad jag langtar!

Ikvall kommer Tracy o hamtar upp mig, Carter ska spela fotboll i Germantown, vilket ar nara mig sa da tankte jag hanga pa och uppdatera mig lite i deras liv. Om dom hinner ska hon fa kika in och se vad vi hunnit gora i huset! Nasta tisdag har Jessica C bjudit hem mig pa middag!

Tchuss!!!

Kommentarer
Postat av: Miiii

ja de är verkligen snart :) förstår att de är mer bröllopstankar nu än de var förut, nu när det snart är dags! :) börjar bli lite stressad här också över allting! får surra nån dag. pöss

2009-05-19 @ 15:00:28
URL: http://miiimary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0