Don't Stop Believing!

Lordag blev en handelserik dag! Vi vaknade runt 8 och gick pa en promenad runt 11. Nar vi kom hem vid 12 sa var installationsgubben har och installerade vara "blinds" i vardagsrummet och koket! OH MY GOOOOOOSH!  It is absolutely gorgeous!  Hur bra som helst blev det, helt perfekt.  Det ser jattemodernt ut och frascht och ljust och bast!  Ar supernojd!  Vi valde exakt ratt!!!!!  Varje gang jag gar ut i koket eller vardagsrummet sa ryser jag, vilken skillnad!!!!!!

Klockan 3 for Ryan till var kyrka, dom hade Family Fest pa deras parkeringsplats och Franz och Ryan var grillmastarna. Ni som varit har vet ju vilken STOR grill Ryan har sa den kom till bra anvandning! Jag dok upp runt 4 och at brat med sourkraut och sen en varmkorv och sen en hot fudge sunday. Sen hjalpte jag till lite ocksa att valkomna folk. Ryans kusiner Delana och Brian kom i fredags fran Michigan for att halsa pa sa dom traffade vi ocksa pa festivalen. 

Efter festivalen runt 8 sa gjorde vi oss iordning for att fara till Boulder Junction on the southside for att ga pa Karaoke och traffas upp med Delana och Brian for en drink eller tva. Det slutade med 3-4 drinkar och en MASSA shots.. vi var typ 6 personer och alla bjod pa en runda med olika shots!!! Haha! Sen traffade jag en massa jobbarkompisar ocksa! Och sjalvklart sjong vi Karaoke, jag hade tillochmed mitt eget fanclub bord, ett par aldre gubbar och deras fruar tyckte jag skulle anmala mig till American Idol... haha not! Men det var en jakla kul kvall. Avslappnat och galet som vanligt nar man ar ute med Boulder Crew ganget.

Min favoo lat som jag och Colleen sjong var Journey - Don't Stop Believing



Kommentarer
Postat av: Mia

Hihi.. åh va jag längtar tills jag och Magnus får välja sånt till vårat hus =) Kommer bara vara bygg damm hur länge som helst nu! Och snart kommer viiii =) Puss

2009-05-18 @ 00:29:49
URL: http://miaindia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0