Tjejmiddag

Ikvall klockan 7 kommer Deanna och Lauren over pa middag! Ska bli mysigt och fa umgas med bara tjejjer! Behover sant ibland ocksa for sjalen. Det blir sakerligen Cosmos och skumpa! Och lite vin pa det...! Har precis hackat alla gronsaker till Tacosen som jag tankte vi skulle ata. Ska bli kul och se om dom ater Tacos pa samma satt som vi gor. Ofta har jag markt att deras tacos alltid ar fardig-gjorda och inte som i Sverige dar vi hackar allt for hand och satter i skalar och sen far man bygga sin egen tacos! Gott ska det bli i alla fall, jag gjorde Guacamole ocksa! Och OLW:s Taco dipp! MUMS!

Efter jobbet kom Aly forbi en svang ch vi surrade Wedding, Bridal Shower, Bacholerette Party och Baby Showers. Hon ar i nastan femte manaden nu och ska ha en liten pojke i Augusti! Det var riktigt harligt och se henne, hon ar verkligen en toppen van! Glad att ha henne i mitt liv aven om vi inte hinner traffas sa ofta.

Jag hann aven ringa till Tracy i eftermiddags for att fraga om Samantha skulle vilja vara min Junior Bridesmaid och ga ner for altaret tillsammans med The Flower girl. Ska bli spannande och se om hon vill! Hon skulle ringa mig senare nar hon kommit hem fran skolan. Fatta att hon ar 13 ar.. nar jag var deras Au pair var hon bara 6 ar.

Imorgon kvall kommer Ryan hem fran Kanada och da har jag kopt hem lax och tankte overraska honom med en mysig romantisk middag!!!! Lauren kommer over imorgon efter jobbet ocksa, sa da ska vi fortsatta pyssla med brollopet!!!!

Shit kebab, nu ar det bara 11 veckor kvar!!!

Hehe! Jo just det ja, jag ar kattvakt ocksa efterom Franz och Susi har akt till Rhinelander for att halsa pa Susis pappa! Sa nu ska jag springa over och mata katterna!

See ya later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0