Skrivkramp

Det kanns som jag inte riktigt haft skrivarglod senaste dagarna.  Hanger faktiskt inte riktigt med i veckorna som bara rusar ivag. Det ar 1 April imorgon och Ryan fyller ar pa torsdag, men jag har inga presenter och ingen aning om vad han vill ha. Det var mycket lattare nar vi hade langdistans, da var det bara att knota ihop nat och skicka natt sott.. men nu nar vi bor ihop sa vet jag inte riktigt vad jag ska hitta pa! Funderade pa tarta pa sangen!  Och kanske frulle!  I don't know, skulle vilja ge honom nat fint. Kanske aker till mallet och spanar.

Brollopsplanerna gar av bara farten. Lauren kom over i fredags och vi gjorde klart buketterna till brollopet! Dom ar jattefina! Jag har aven "addat" en liten flowergirl, Izzy som ar 2 ar, samt Samantha (fran min au pair familj) som kommer vara min Junior Bridesmaid! Hur sott som helst! Jag har inga tvivel alls om att brollopet kommer bli oandligt och fantastiskt vackert, utover vad jag nagonsin kunnat dromma om! Framforallt kommer det bli vackert eftersom jag har sa manga underbara, fina manniskor i mitt liv som kommer vara dar och forgylla dagen tillsammans med oss. Det skulle absolut inte vara detsamma utan nagon av er. Ni ar helt underbara!

Idag ar det en riktigt gra och trakig dag. Inte alls kul, men jag ska ivag pa jobbet nu, sen hem och fortsatta pyssla med brollopet!

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0