Sex & The City

Jag borjade titta pa Sex & the City avsnitten nar jag tranade pa springbandet. Superbra att titta pa medan jag springer. Avsnitten ar lagom langa och sa pass underhallande att jag orkar springa hela tiden. Men nu ar jag helt fast, det ar sa himla roligt och se alla avsnitten i ordning. Absolut basta tv-serien!! Himla roligt att se alla avsnitt som man inte har sett heller. Ar inne pa sasong 3 sa jag har nagra timmars tittande kvar. (....men jag saknar mina egna Sex & the City tjejjer!!!!)

Idag var sista tyskalektionen for termin 2. Nasta kurs (termin 3) borjar igen i slutet pa April sa nu far jag ledigt en manad. Skont att inte behova kora ner downtown pa ett tag. Och kunna sloa lite pa mandagskvallarna!

Annars hander det faktiskt inte speciellt mycket maste jag saga. Jag njuter av att varen har kommit. Vintejackan har jag kastat i garderoben och idag tog jag fram min skinnjacka som jag kopte forra aret. Dock var det alldeles for varmt med skinnjackan, dumt egentligen. Skinnjackan blir sa himla varm att jag nastan aldrig kan anvanda den. Idag efter jobbet spenderade jag eftermiddagen med att plugga tyska ute i solen. Och sen solade jag nagra minuter. Himla skont!

Imorgon ska det bli annu varmare, 70 fahrenhet, helt galet sjukt varmt! Det ar fasiken 20 grader. Naj dra mig baklanges. Det ar ju pa tok for varmt! Hmmm Milwaukees somrar ligger runt 80-90 fahrenhet och jag har alltid trott det varit runt 20 grader. Men nu nar jag tanker efter ar det nog narmare 25-30 grader som ar normal sommar har! Hmmmm jag flyttade minsann inte till nat daligt stalle! Me looove!

Nu ska jag val ta och joina Ryan i sangen. Stackaren, han far sova alldeles sjalv. Vi har sa olika tidsrutiner, han stiger upp tidigt och ar trott runt 9. Jag far sovmorgon och blir inte trott forrans efter 12... illa! Ajja... ska faktiskt inte klaga. Vi har ju inte langdistans langre. Vi ar ju atminstone i samma hus!!! HAHA!

Usch vad jag skriver.. jag tror jag kanner av ett litet "prata av mig" behov minsann!

   Naj nu jaklar.... nu bar det av till drommarnas land!

Kommentarer
Postat av: Miiii

Jo visst äre kul o följa sex and the city, ja har inte heller sett klart alla ännu :) Ja, precis skönt att ni är i samma hus nu iaf även om ni har olika dygnsrytm.. :) kram

2009-03-17 @ 06:59:43
URL: http://miiimary.blogg.se/
Postat av: Tessi

japp..det är Ikea- Expedit. skrev ju att jag hade en sån där bokhylla som du ville köpa och hade på bild och allt...nästan allt är ikea nu..hehe.

Men duu..kan du inte använda finjackan?! fan va trist, den e ju så snygg!

2009-03-17 @ 08:06:33
URL: http://tjassie.blogg.se/
Postat av: Mia

Jo jag och Magnus har det likadant! Men visst är det skönt att kunna krypa ner brevid han fast han redan sover =) PUSS

2009-03-17 @ 20:20:10
URL: http://miaindia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0