Olive Garden



Ska precis gora mig iordning for en harlig utekvall med gooood pasta! Det blir jag, Ryan, Franz, Susi och Franz harfrissa Mary och hennes man. Ska kla upp mig i min nya outfit, som jag hittade pa rea for 6 dollar. Inte illa det inte!!!!



Idag efter jobbet gick jag och Lauren ut och gick i nastan en timme. Behovde ju fa mina steg till The Fitness Challenge, som for ovrigt gar valdigt bra. Ryan vann forra veckan genom att trana 5 eller 6 ganger tror jag, jag ides bara trana 4 ggr. Men den har veckan ar jag mer motiverad och har tranat varje dag hittills! Jag har bara massa bra kritik att ge det har spelet, det ger oss enorm motivation till att trana varje dag. Och det gor att traningen blir rolig dessutom!

Surrade lite med Tessi tidigare idag (saknar dig med vannen!!!!!). Hon tycker det ar roligt att jag ibland skriver konstiga meningar... jag har inte ens sjalv tankt pa det men jag forstar vad hon menade. Jag tanker mestadels pa engelska och da blir det att jag oversatter rakt av ibland och da later det ganska roligt!

Hoppas alla far en bra helg! KRAM 

Kommentarer
Postat av: Angelica

Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihoooooooooooooooo vad glad jag blir för det du skrev i min blogg :D:D:D:D

2009-03-07 @ 07:11:10
Postat av: Mia

Nice outfit! =) Åh jag håller på att längta ihjäl mig!! Jag vill åka nuuuuu!! =) Ska bli så grymt kul att se dig! PUSS

2009-03-07 @ 11:15:43
URL: http://miaindia.blogg.se/
Postat av: Miiii

jo jättefin outfit gumman :) o billigt! jo jag längtar också, massor, men snart är vi där. Pöss

2009-03-07 @ 19:40:55
URL: http://miiimary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0